Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Μια γατούλα στο περβάζι


Μια γατούλα στο περβάζι

Μια γατούλα στο πρεβάζι
Μες στα μάτια με κοιτάζει,
Και μου λέει πως πεινάει
Πως δεν ξέρει που να πάει,

Και της λέω έλα μέσα
Θα σου δώσω την καρδιά μου
Την ζέστη την αγκαλιά μου
Θα σου δώσω από το φαΐ μου
Και θα κοιμηθείς μαζί μου,

Μόνη σου και εσυ γυρίζεις
Μες το κρύο νιαουρίζεις,
Μόνη μου και εγώ κοιμάμαι,
Και την μοναξιά φοβάμαι!

Έλα θα περνάμε ωραία
Θα σου λέω τα μυστικά μου
Κι εσύ θα μου φωτίζεις,
Τα σκοτάδια της καρδιάς μου,

Είμαι μόνη μες στο σπίτι
Όλοι με έχουνε ξεχάσει,
Και κοντά σου βρε γατούλα
Ο καημός θα μου περάσει!

Κάποτε σε αυτό το σπίτι
Ζούσε μέσα η ευτυχία,
Έλα μέσα μη φοβάσαι
Θα σου πω την ιστορία,,,

Στης ζωής μας το ταξίδι
Ολα κάποτε αλλάζουν ,
Και της μοναξιάς τα βραδιά
Ερχωνται και μας τρομάζουν ,

Έλα μέσα κάνει κρύο
Έλα μέσα μη φοβάσαι,
Κι ´γω θα σε νανούριζω
Όταν δίπλα μου κοιμάσαι
Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!