Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΝΑ ΣΟΥ; ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ





ΣΤΙΧΟΙ; ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ: Νάντια Αγγελέτου

Γι' αυτό με λένε μάνα σου

Εγώ θα είμαι δίπλα σου
Λυχνάρι να φωτίζω
Εγώ θα ειμαι κοντά σου
Τις νύχτες να φοβίζω
Γι' αυτό με λένε μάνα σου
Για να σε ακολουθώ
Δεν θέλω από τα χείλη σου
να ακούω ευχαριστω

Εγώ θα μαι κοντά σου
Εγώ θα ζω κοντά σου
Σαν μια σκιά θα ακολουθώ
Πάντα τα βήματα σου
Γι' αυτό με λένε μάνα σου
Γι' αυτό θα ειμαι κοντά σου
Για να μοιράζομαι μέ εσε
Τις πίκρες της καρδιά σου

Εγώ θα μαι κοντά σου
Σπαθί για να σκοτώνω
Δάκρυ ζεστό να ρίχνω
Τις πίκρες σου να λιώνω
Γι' αυτό με λένε μάνα σου
Για να σε συντροφεύω
Και όταν στα μάτια σε κοιτώ
Τον Πόνο σου να κλέβω

Εγω θα ειμαι κοντά σου
όταν θα με παιδεψεις
Θα βρίσκομαι στο πλάι σου
όταν θα με γυρέψεις
Γι' αυτό με λένε μάνα σου
Για να σε συγχωράω
Και όταν συγνώμη θα ζητάς
Εγώ θα τραγουδάω

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!