Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

ΖΑΚΥΝΘΟ ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΑ ΜΟΥ.:ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ--ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ



ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ.
ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΖΑΚΥΝΘΟ ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΑ ΜΟΥ

Ζάκυνθο,αρχοντοπούλα μου
Ζάκυνθο ξελογιάστρατίς νύχτες είναι αξέχαστα
του ουρανού σου τ άστρα

καί τά παιδιά σου τά όμορφα
έχουν καρδιές μεγάλες
πού δέν νομίζω στή ζωή
τέτοιες νά ειναι άλλες

Ζάκυνθο νύφη όμορφη
τού Σολωμού η δόξα
εσύ εμπνέυσεις τού έδωσες
καί σού έχει γράψει τόσα

Τήν όμορφια σου αφέντρα μου
γι αυτήν όλοι μιλάνε
του άγιου μας τά σήμαντρα
γιά σένανε χτυπάνε

Τά γάλανα σου τά νερά
τό κύμα τους σάν λάδι
σάν τήν κυρά τήν όμορφη
τής μορφονιάς τό χάδι

Ζάκυνθο οί καντάδες σου
πόσο γλυκά μιλάνε
τά αηδόνια σάν αφουγκραστούν
δέν ξανατραγουδάνε

Νησί διαμαντοστόλιστο
καί τού Λεβάντε φιόρο
είσαι τού Τζόγια ή ψυχή
καί τό δικό μου δώρο

Γιώτα Ξένου



Ονομάζαμε Γιώτα Ξένου. Παιδί της διασποράς με μια καρδια γεμάτη Ελλάδα. Σας στέλνω την αγάπη μου μέσα από όλα αυτά που έχω γράψει. Έχω γράψει για όλους και για όλα. Μη ξεχνάτε την πατρίδα μας. Σε όποια γωνιά της γης και να βρίσκεστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι Στίχοι, τα τραγούδια και τα ποιήματα ειναι δημιουργίες της Γιώτας Ξένου, ως εκ τούτου τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν αποκλειστικά στην δημιουργό τους
Με γνώμονα τον σεβασμό στην δημιουργό αφήστε το σχόλιο σας εαν επιθυμείτε εδώ!!
Σας ευχαριστώ!